Hjelpemiddelpartner er et norsk bedrift som leverer løsninger til hjelpemiddelsentraler, institusjoner, kommuner og private personer i hele Norge.
Vi ønsker at du som fagperson kan handlet trygt, raskt og enkelt hos oss. Derfor har vi vårt lager, kundesenter og kontor på Sandane i Nordfjord. Som leverandør av småhjelpemidler tilbyr vi bedriftskunder dedikerte kunderådgivere som sikrer personlig oppfølging og rask håndtering av alle bestillinger. Velg oss for effektiv service og kvalitetsprodukt.
Det kan være utfordrende i seg selv å gi faglige råd om hjelpemidler. I dag finnes det en jungel av falske nettsider. Mange operer med produkter som ikke holder mål, skjulte kostander på frakt og ingen garanti/returmuligheter.
Når du handler hos oss kan du være sikker på at produktene har god kvalitet, og du vil alltid få den informasjonen du trenger. Vårt sortiment oppdateres jevnlig med nye, praktiske hjelpemidler, slik at du alltid har tilgang til de beste løsningene for bedriftens behov.
Alle bedrifter, kommuner, sykehus og andre institusjoner kan bestille ved å bruke skjema under, eller sende oss en e-post med det man ønsker å bestille, evt. skjermbilde av handlekurven til post@velferdsbutikken.no.
For at du skal få riktig produkt trenger vi å vite antall, artikkelnummer og produktnavn.
NB! Husk å gi oss riktig organisasjonsnummer og leveringsadresse.
Orgnr. må være til enheten som kan motta EHF og er registrert i ELMA registeret.
Vi tilbyr betaling via EHF og epost.
Fint om også kostnadssted / ressursnummer legges ved bestilling.
Alle pakker til bedrift blir sendt som bedriftspakke. Vi opererer med egne fraktpriser til bedrifter, fraktprisen beregnes ut fra volum på varekjøp. Fraktfrigrense gjelder ikke til bedriftskunder.
Ved spørsmål kan du ringe 921 60 921 mellom kl. 10:00-13.00
Oversikt over ansatte finner du her.